Din vej til aktiv sundhed

Der findes ingen hurtige genveje, hvad angår træning og sundhed. Du skal have den rette indstilling for at opnå resultater. Her er tre enkle vaner, du kan følge:

  • Vær aktiv hver dag
    Gør noget hver dag. Tag eksempelvis fem armbøjninger hver morgen, eller gå en rask tur på 15 minutter. Det erstatter ikke træning, men giver et boost til at fortsætte den aktive livsstil.
  • Træn ikke for hårdt
    Hvis du synes, træningen er for hård, er du mindre tilbøjelig til at fortsætte. Så giv den alt, hvad du har, engang imellem, men få ikke dårlig samvittighed, de gange hvor du ikke gør det.
  • Tænk over, hvorfor du spiser
    Rækker du ud efter kagedåsen, når du føler dig træt, stresset eller nervøs? Så er du ikke alene! Find en eller flere kaloriefrie, stressreducerende aktiviteter, der fungerer for dig: Gå en tur, ring til en ven, eller tag ti dybe vejrtrækninger. Og hav altid sunde ting stående i køleskabet, du kan snuppe, hvis sulten bliver for stor.

Tip! Gå længere

10.000 skridt om dagen er ikke nok. Forskning viser, at en sund livsstil forudsætter 11.000-12.000 skridt om dagen. Så på med vandreskoene, og gå dig en dejlig, lang tur!

Hjælp undervejs

Uanset om du har trænet hårdt eller siddet foran computeren hele dagen og er blevet lidt stiv, kan en afslappende og varmegivende massage være præcis, hvad du og din krop har brug for. Aloe Heat Lotion har en cremet konsistens og absorberes hurtigt af huden. Allantoin og olier fra eukalyptus, sesam og abrikoskerner blødgør, mentol og methylsalicylat beroliger, og sammen med eukalyptusolien giver de Aloe Heat Lotion den friske duft af pebermynte. Indeholder naturligvis vores fineste Aloe vera.